Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Акименко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Акименко Н. В. 
Дослідження ефективних організаційних форм спільної підприємницької діяльності для виходу на зовнішні ринки підприємствами виноробної галузі [Електронний ресурс] / Н. В. Акименко, І. В. Добровольска // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2013_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.879 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Акименко Н. В. 
Системна мотивація управлінського персоналу підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Акименко, Н. С. Мамонтенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 364-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_54
Запропоновано схему змісту системної мотивації управлінського персоналу, яка складається з трьох складових: система персональної та командної відповідальності; система матеріальної мотивації; система нематеріальної мотивації. Висвітлено роль мотивації в розрізі складових системи управління персоналом підприємства: суб'єкт, об'єкт і функції управління в системі управління персоналом. Визначено завдання, на вирішення яких спрямована системна мотивація. Наведено схему розробки системної мотивації управлінського персоналу підприємства, яка складається з п'яти основних етапів. Як методичне підгрунтя впровадження системної мотивації пропонується: по-перше, методичні положення щодо розрахунку конкурентної величини заробітної плати управлінського персоналу підприємства; по-друге, методичні рекомендації щодо оцінки механізму мотивації; по-третє, рекомендації щодо застосування механізму оцінки мотивації. Зазначено напрямки подальшого розвитку системної мотивації управлінського персоналу підприємства, а саме: географічний - шляхом адаптації механізму зовнішньої мотивації для використання в різних адміністративних регіонах України; галузевий - шляхом адаптації методик для використання в інших галузях; у державному управлінні - шляхом використання методик для дослідження міграції та поведінки трудових ресурсів проблемних регіонів країни.
Попередній перегляд:   Завантажити - 484.077 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Акименко Н. 
Дослідження впливу крос-культурного фактору на ефективність експортної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Акименко, Д. Тарасюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 11. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_11_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Акименко Н. 
Дослідження напрямків вдосконалення логістічної діяльності міжнародних транспортних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Акименко, М. Кравцов, К. Рябова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 9. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_9_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.693 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Акименко Н. 
Вдосконалення механізму транспортно-логістичного обслуговування міжнародних вантажних перевезень як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] / Н. Акименко, К. Рябова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 9. - С. 15-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_9_4
Розглянуто теоретичні основи транспортного обслуговування та логістичної діяльності. Відзначено транспортні, а також логістичні компанії, які виконують роль певних логістичних посередників. Досліджено сутність, розглянуто проблеми та тенденції розвитку механізму транспортно-логістичного обслуговування міжнародних вантажних перевезень в Україні. Надано характеристику основних видів змішаних перевезень. Виявлено умови надання транспортно-логістичних послуг; формування власних складських приміщень компаній; створення ефективних логістичних центрів та їх багатоаспектного планування. Визначено значимість проектування та введення мультимодальних перевезень всіма видами транспортно-експедиторських компаній. Виявлено можливості скорочення фінансових витрат, збільшення бюджету та розширення спектра послуг, які надаються клієнтам фірм. Проведено обгрунтування заходів щодо можливого розвитку та покращання транспортно-експедиторської галузі в Україні, а також підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.33 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Акименко Н. В. 
Аудиторська перевірка бюджетних установ на базі комплаєнс-ризиків [Електронний ресурс] / Н. В. Акименко, С. І. Майданюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 3(2). - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31(70)_3(2)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.596 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Акименко Н. В. 
Банківська система в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / Н. В. Акименко, Н. С. Мамонтенко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 5. - С. 333-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_5_46
Мета роботи - аналіз діяльність вітчизняних банків в умовах цифрової економіки. Доведено необхідність розгляду цифрової економіки як економіки, що грунтується на використанні цифрових даних і не обмежується лише сферою торгівлі. Відповідно до цього запропоновано розглядати процес цифровізації банківської сфери як процес переходу діяльності банків від традиційної форми до такої, що грунтується на використанні інформаційно-комунікаційних технологій. Процес цифровізації має як негативний, так і позитивний вплив на діяльність банків. Унаслідок нових технологій нівелювалася перевага банків, що грунтувалася на використанні дорогого системного програмного забезпечення для їх роботи в рамках процесу дезінтермедіації. За нових умов істотно вплинули на ринок великі глобальні або локальні технологічні гіганти, які, володіючи великою базою клієнтів, пропонують їм додатково фінансові послуги. істотно впливають на ринок необанки, які, перенісши велику частину діяльності в онлайн, зумовили необхідність перегляду доцільності існування банківських відділень. Фінтех-компанії стали основними конкурентами банків, що пояснюється їх обізнаністю на ринку інновацій і великою гнучкістю. Водночас перспективною є співпраця між банками та фінтех-компаніями. Враховано вплив пандемії на ринок фінансових послуг і на діяльність усіх учасників, у тому числі банків. істотне обмеження соціальних контактів зумовило перехід великої кількості послуг в онлайн, у тому числі банківських. Клієнти банків отримали поштовх для використання мобільних додатків. В умовах пандемії істотно змінилися критерії, які впливають на вибір банку. Зміну пріоритетів в бік більшого вибору дистанційних послуг, зручності їх отримання банківські установи повинні враховувати у своїй діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.433 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського